Waarom PowerSlim?

Goed advies, grote betrokkenheid, persoonlijk contact, intensieve begeleiding én de allerlekkerste producten met een uitgebalanceerde samenstelling, rijk aan eiwitten van hoge biologische kwaliteit: dát is wat ik je bied. Iedere week kom je voor een consult zodat wij samen doeltreffend de drie fases van het PowerSlim programma doorlopen. Met vijf tot zeven eetmomenten per dag zorg je ervoor dat je de hele dag door smakelijk en gevarieerd blijft eten. Tijdens die momenten vervang je gangbare voedingsmiddelen door PowerSlim producten, stuk voor stuk rijk aan eiwitten van hoge biologische kwaliteit met een uitgebalanceerde samenstelling, maar eet je ook diverse vlees- en vissoorten, eieren en lekker veel groenten. Je werkt toe naar een bewust voedingspatroon waarbij genieten mag. Zodra je op je streefgewicht bent laat ik je natuurlijk niet zomaar los. Ik zal je nog een jaar lang begeleiden zodat je ook leert je nieuwe eetpatroon zelf te kunnen vasthouden.

Voordelen

  • Dankzij de fijne recepten lekker blijven eten en tóch afvallen
  • Makkelijk in te passen in het dagelijks (gezins)leven
  • Snel realiseren van gewichtsverlies
  • Behoud van spiermassa -> geen jojo effect
  • Geen hongergevoel, hierdoor makkelijk vol te houden
  • Een behandelplan afgestemd op jouw persoonlijke situatie
  • Verantwoord voedingspatroon
  • Eiwitrijke voeding met een verlaagd gehalte koolhydraten

Nadelen

  • Geen enkele uitzondering is toegestaan
  • Feestjes en diners vereisen planning maar zijn wel mogelijk
  • Discipline is noodzakelijk

        

Fase 1:

In de eerste fase neem je vijf tot zeven producten van PowerSlim per dag. Verder heb je de keuze uit vlees, vis, eieren, magere kwark, sommige vleesvervangers en vele soorten groenten en smaakmakers. Wanneer je 80% van je gewenste gewichtsverlies hebt bereikt ga je over naar fase 2. Je komt in de eerste fase iedere week bij mij langs voor een consult en een weegmoment. Voor alle heerlijke recepten met de PowerSlim producten klik hier

Fase 2:

In deze fase bereik je je streefgewicht. Geleidelijk worden verschillende soorten voedingsmiddelen weer aan het menu toegevoegd. Stapsgewijs komen graanproducten, brood, fruit, kaas en noten weer terug op het menu. Je komt in deze fase eens per twee weken bij mij langs.

Fase 3:

Blijf ook nu vooral genieten van heerlijke, verantwoorde en voedzame maaltijden, in goed gezelschap 😉

Uiteindelijk ga je over naar normale voeding. Op gewicht blijven is dan misschien wel de grootste uitdaging, daarom zal ik je ook in deze fase nog een jaar lang, eens per maand, begeleiden bij het behouden van je streefgewicht en het voortzetten van het gezonde voedingspatroon dat je inmiddels hebt aangeleerd. Uiteraard kun je dan nog steeds bij mij de heerlijke producten blijven kopen.

Lichaamsbeweging:                     

Lichaamsbeweging is voor iedereen aan te raden omdat het bijdraagt aan een goede conditie en gezondheid. Ik adviseer je daarom om, in ieder geval gedurende de eerste fase, twee á drie keer per week te gaan sporten. Sporten helpt bij het afvallen, je stofwisseling blijft er beter door op gang en je hersenen maken endorfine aan waardoor je een goed gevoel krijgt.
Kies een vorm van beweging die bij jou past en voor jou ook vol te houden is. Bouw het langzaam op en overdrijf niet met het aantal uren per week. Als je van geen beweging naar twee keer per week een half uurtje gaat ben je al heel erg goed bezig.

“Best vermoeiend, kano’tje varen op het strand ;-D”